Olen ihmeissäni! Tätä jaksoa on enää 2 viikkoa jäljellä ja töiden palautus lähenee, mutta minä tyttö se vain hymyilen! Mua ei stressaa! Yleensä kiskon hiuksia päästäni ja marmatan hillittömästi! Voiko tällaista olotilaa ollakkaan? Stressaamattomuutta? Niin, onhan mulla aika hyvin pullat uunissa.. kaikki on melkolailla valmista, mutta ei kuitenkaan täysin! Eikö mun kuulu stressata? Olenhan mä amk:ssa.. siellä kuuluu vetää herne nenään töiden palautusten kanssa.. Vai? Ehkäpä mä olen aikuistunut. Huomannut, että stressaaminen ei auta mitään! Hommat tulee muutenkin hoidettua, ilman paniikkia. Hmm.. niin sen täytyy olla! =)

Sovittiin Tiinan kanssa, että menen niille syyslomaviikon tiistai-iltana tai viimeistään keskiviikko aamuna ja olen sitten perjantaihin! Käydään katsastamassa ja sovittamassa Tiinalle morsiuspukua, sekä katsomassa kirkkoa.. niin, ja juhlapaikkoja myös! Pitää muistaa ottaa mukaan häälehdet.. ja Tiinan lahja.. ja.. hmm.. ehkä ton ukkonikin voisin kaapata mukaan! Sais polonen muutakin tekemistä kuin vain korjailla anopin tietokonetta.. ;o)   Todella kiva kun on jotain mitä odottaa..